Ideiglenesen felfüggeszti 64 éves szlogenjét a KFC, adta hírül a cég. Azaz most egy darabig nem szerepel majd a reklámokban, hirdetéseken.
Az ok egyszerű: az „It’s Finger Lickin’ Good”, avagy „Olyan jó, hogy megnyalod utána a tíz ujjad” nem épp a legszerencsésebb szlogen, miközben tombol a világban a koronavírus, és pont el kéne kerülni, hogy az arcunkhoz érjünk. Ezért döntött a KFC a felfüggesztés mellett.
„Különleges helyzetben vagyunk, van egy ikonikus szlogenünk,
ami nem illeszkedik a mostani helyzethez. Miközben ideiglenesen
felfüggesztettük a szlogen használatát, biztosak lehetnek abban, hogy azok az
ételek, amelyeket az emberek világszerte kedvelnek, nem változnak” – mondta
Catherine Tan-Gillespie, a KFC globális marketing igazgatója.
Ugyanakkor a cég hangsúlyozza: mindez csak ideiglenes változás, amennyiben véget ér a járványveszély, visszavezetik a szlogent. Ami egyébként nem az egyedüli, amit használ a cég: a „So Good” is viszonylag sokat hangoztatott szövegük.
Kép: Aleks Dorohovich // Unsplash