A Vodafone tavaly vásárolta fel a UPC-t, még ebben a hónapban elindítják a Vodafone TV-t, áprilistól pedig búcsúzhatunk a UPC márkanévtől.
A UPC márkanév áprilisig fokozatosan megszűnik, és a Vodafone márkanév alá terelik a vezetékes szolgáltatásokat – jelentette be Révész Balázs, a Vodafone lakossági szolgáltatások üzletágért felelő vezérigazgató-helyettese, akivel a Portfolio készített interjút.
Az interjúban a nemrég kinevezett vezérigazgató-helyettes elmondta, hogy februárban, tehát még ebben a hónapban elindul a Vodafone TV. Ez egy olyan platform lesz, ami egy helyről teszi elérhetővé a Netflixhez hasonló streaming-szolgáltatókat és a hagyományos, lineáris csatornákat. Emellett még az 5G technológia nagyon gyors felépülésére számít a következő 2-3 évben mind lefedettségben, mind a szolgáltatások a megjelenésében.
Ahogy azt korábban megírta a Forbes: a Liberty Global és a Vodafone Csoport közt kötött megállapodást tavaly 2018. májusban jelentették be a felek, a gigantikus értékű, 18,4 milliárd eurós üzlet részeként a brit multi tulajdonába kerül az amerikai kábelcég német, román, cseh és magyar leányvállalata. A felvásárlással a Vodafone Európa vezető, konvergens szolgáltatójává válik, 116,3 millió mobil- és 22,1 millió televíziós ügyféllel, valamint egy olyan újgenerációs vezetékes hálózattal, amely összesen 122 millió otthont és vállalkozást ér el.
Borítókép: Amanda Nelson, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója. (Forrás: Vodafone.hu)