Csendben világhírű, 200 éves és magyar. Mi az?

Talán olvastad – mert még a Washington Post és a New York Times is lehozta –, hogy januári számunkat idő előtt vissza kellett hívni az újságárusoktól. A Hell Energy tulajdonosai kértek ideiglenes intézkedést […]

Bővebben

Zöldítené az autómosatást egy magyar startup

Egy magyar startupcég, a környezetbarát mosószerekkel foglalkozó CleenUp is kint volt meghívással a Portugáliában rendezett, magyar kormány tagjait is felvonultató technológiai és innovációs fórumon, Web Summiton. Az eseményen közel hatvanezren vettek részt, a 2000 startup egyikeként a magyar piacon alig pár hónapja indult CleenUp-ot a cég három vezető munkatársa képviselte – írják közleményükben.

Az autóiparban vezetőként dolgozó Adriana Szántó, a CleenUp ügyvezetője szerint a CleenUp “forradalmasítja a mobil autómosó-piacot”. Míg Európában napi több millió liter vizet használnak el autómosásra, a CleenUp környezetbarát, nanotechnológiás autó-mosószerével a jármű hosszabban és környezeti többletterhelést nélkül lesz tiszta.
A CleenUp alapítói azt mondják, alternatívát kínálnak vízpazarló autómosásnak, és “a cég egyben megélhetést es kitörési lehetőséget kínál a társadalom azon rétegeinek is, akik máskülönben nehezen, vagy egyáltalán nem kapnak esélyt”, mert bárki lehet cleenupos mosó – ezzel elvileg az út menti (kéretlen) szélvédő/autómosást legalizálnák, de legalább környezetbaráttá tennék.
 

"Minden értelmes ember önfejűnek tűnik időnként."