Szabadság, intimitás

Most akkor a koronavírus. Addig sem kell klímaszorongani és a populizmus terjedése, a menekültek áradata miatt aggódni. (Rád nem vonatkozó szorongás igény szerint kihúzható.) A vírus előnye, hogy közelebb van, […]


Bővebben

Milliárdos mínuszt okozott a Coca-Colának Ronaldo budapesti akciója

Négymilliárd dollárt zuhant a Coca-Cola piaci értéke, miután Cristiano Ronaldo eltolt maga elől két üveg szponzoritalt az Európa-bajnokság keddi sajtótájékoztatóján.

A portugál focisztár, miután kissé undorodva elutasította az üdítőt, egy vizesflakont lobogtatva jelezte, hogy köszöni szépen, de inkább mással hűtené magát. Ronaldo akciója után

a Coca-Cola részvényárfolyama hirtelen 1,6 százalékot csökkent, a Coca-Cola piaci értéke pedig 242 milliárd dollárról 238 milliárd dollárra esett vissza.

A focista korábban a Coca-Cola és a Pepsi reklámarca is volt már. Az italgyártó közleményben annyival kommentálta az ügyet, hogy mindenkinek joga van azt inni, amit csak szeretne – írja a Guardian.

Borítókép: Cristiano Ronaldo hivatalos Facebook oldala

 

 


Oszd meg!