Szabadság, intimitás

Most akkor a koronavírus. Addig sem kell klímaszorongani és a populizmus terjedése, a menekültek áradata miatt aggódni. (Rád nem vonatkozó szorongás igény szerint kihúzható.) A vírus előnye, hogy közelebb van, […]

Bővebben

Nevet vált a Netpincér, jön a Foodpanda

Október elejétől Foodpandára keresztelik át a Netpincért, új arculattal működik tovább.

Az 1999-ben alapított Netpincér 2016-ban a több mint ötven országban jelenlévő Delivery Hero vállalatcsoport tagja lett. A cég ma már szinte bármit kiszállít, amire a vásárlóknak rövid időn, akár harminc percen belül szüksége lehet. Részben emiatt döntött a márka újrapozícionálása mellett a vállalat.

Egy másik, ezzel párhuzamos törekvés, hogy a Delivery Hero cégcsoporton belül szeretnék egységesíteni a márkákat Európában, ennek első lépéseként a kontinensen Németország után Magyarországon vezetik be elsőként az új Foodpanda márkát.

Tulajdonoscsere nincs, innováció van

Szó sincs tulajdonoscseréről, a Foodpanda a Delivery Hero cégcsoport márkája, amelyet már eddig is több ázsiai és európai országban használtak. Megmarad a cég csaknem 6000 éttermi és üzleti partnere, és továbbra is együtt dolgoznak majd a több mint 4300 szerződött futárpartnerükkel, hogy kiszolgálják a most már több mint kétmilliós megrendelői bázisukat.

Működik tovább a tavaly bevezetett webes és mobilapp platform is, amely szeptember végétől elsődlegesen a Foodpanda.hu felületen és Foodpanda appon keresztül lesz elérhető, de egyelőre Netpincérként is ugyanúgy megtalálják a felhasználók.

Egy kis idő múlva mindenhol azonos lesz az alkalmazás, ami azt is jelenti, hogy minden fogyasztó külföldön is ugyanúgy tudja használni a Foodpanda applikációt étel-vagy például élelmiszer-rendelésre, mint itthon – írta a cég sajtóközleményében. 

A Foodpanda márkát 14 országban (például Japán, Taiwan, Németország, Szingapúr) több millió ember ismeri. Sem a jutalékok, sem az egyéb szolgáltatásaik árában nem várható változás az éttermi és üzleti partnerek tekintetében. Ugyanez igaz a szerződött futárpartnerekre is: az ő szerződéseiket sem befolyásolja a márkaváltás. 

Az új márka bevezetésére a tervek szerint szeptember végén kerül majd sor, addig még Netpincérként vehető igénybe a szolgáltatás. A Foodpanda márkaernyő alatt a cég saját, ma már hét raktárból szállító élelmiszerüzlet-hálózata, a Netpincér market is átalakul, és a továbbiakban Panda market néven működik tovább, sőt erős vidéki terjeszkedésbe fog ezzel párhuzamosan. 

FRISSÍTÉS: Egy olvasónk jelezte, hogy Romániában már 2013 óta jelen van a Delivery Heroe cég a Foodpanda márkájával, vagyis nem Magyarország az első, sőt nem is a második Németország után, ahol ezt a márkanevet bevezetik. Megkérdeztük erről a Netpincért, ezt válaszolták:

„A Delivery Hero ezidáig valóban jelen volt egy eltérő Foodpanda márkával Európában is a román és bolgár piacon. Mindazonáltal a Foodpanda elnevezésen kívül az eddig a balkán régióban jelenlévő márka nem egyezik meg az Európában most bevezetett és szélesebb körben több országban is hamarosan megjelenő Foodpandával. A korábbi, tőlünk eltérő román és a bolgár Foodpanda egyébként is hamarosan eltűnik, miután 2021 májusában a Delivery Hero és a spanyol központú Glovo megállapodást kötött arról, hogy a Glovo felvásárolja a Delivery Hero Bulgáriában és Romániában található leányvállalatait.”

Oszd meg!