Szabadság, intimitás

Most akkor a koronavírus. Addig sem kell klímaszorongani és a populizmus terjedése, a menekültek áradata miatt aggódni. (Rád nem vonatkozó szorongás igény szerint kihúzható.) A vírus előnye, hogy közelebb van, […]


Bővebben

Design Terminal

Megnyílt a jelentkezés a Design Terminal őszi mentorprogramjába

Folytatódik a Design Terminal mentorprogramja, a következő egy hónapban az őszi mentorprogramba jelentkezhetnek a társadalmi kihívásra innovatív megoldást kínáló, induló vállalkozások.

Múlt héten lezárult a Design Terminal tavaszi mentorprogramja, a résztvevő csapatok a július 4-i Demo Dayen mutatták be, mit értek el vállalkozásaik az elmúlt három hónapban.

A most lezárult tavaszi szemeszterre 174 startup jelentkezett a világ 30 országából, a közülük választott tíz csapattal indult a 2019-es tavaszi etap.

Az újabb fordulóba a Design Terminal augusztus 4-ig várja a leginnovatívabb hazai és nemzetközi startupok jelentkezését, a jelentkezés az innovációs ügynökség honlapján lehetséges. A program a résztvevő csapatoknak hazai és nemzetközi szakemberekből álló mentorcsapatot és közösségi irodát biztosít, és lehetőségük van ösztöndíjak elnyerésére is. A startupalapító női vállalkozók, kismamák és kisgyermekes anyukák plusz ösztöndíjban részesülnek.

A Design Terminal mentorprogramjának tavaszi szemeszterében olyanok vettek részt, mint a munkahelyi elégedettséget és stresszszintet mérő alkalmazást fejlesztő svéd Happy at work, ami a program ideje alatt elnyerte a Brain Bar Blastoff startupverseny 150 ezer eurós befektetési ajánlatát. A skandináv startup a program során új munkatársakkal bővítette csapatát és irodát nyitott Budapesten. A program időszakában holland befektetői csoporttól félmillió eurós befektetést kapott az E-med4all csapata, akik szív- és érrendszeri telediagnosztikai szűrési rendszeren dolgoznak. A Demo Day rendezvény közönségdíját a városon belüli csomagszállítást megújító ViddL nyerte el. A csapat jelenleg tárgyalásokat folytat Magyarország egyik legnagyobb online áruházával és 30 százalékos növekedést is sikerült elérniük a naponta szállított csomagok számában.


 

Három óra: mindig túl kései, vagy túl korai időpont ahhoz, amit az ember éppen csinálni akar.