Szabadság, intimitás

Most akkor a koronavírus. Addig sem kell klímaszorongani és a populizmus terjedése, a menekültek áradata miatt aggódni. (Rád nem vonatkozó szorongás igény szerint kihúzható.) A vírus előnye, hogy közelebb van, […]

Bővebben

Az IKEA-val versenyezne a Media Markt, a Pólusban összebútoroztak mással

Kísérleti jelleggel kialakított hibrid bemutatóteremben együtt kínálják a konyhabútorokat, s az azokba beépíthető, illetve hozzájuk illeszkedő háztartási gépeket a Media Markt és az RS Bútor új projektjében. 

A budapesti Pólus Center Media Markt áruházában elérhetővé vált októbertől az RS Bútor számos terméke, a konyhabútorokba beépítve kínálják a forgalmazott elektronikai termékeket egy 150 négyzetméteres bemutatótérben – közölte a két vállalat közös közleményben.

„Az együttműködésünket az a közös felismerés szülte, hogy így jobban ki tudjuk szolgálni a vevőinket

– magyarázta a lépés okait Szilágyi Gábor, a Media Markt ügyvezetője. Terveik szerint ezáltal a vásárlóik minden korábbinál komplexebb szolgáltatást kaphatnak: tervezők segítenek a konyhabútor megtervezésében és a hozzá passzoló gépek kiválasztásában, melyeket helyben azonnal meg is vásárolhatnak, a beszereléshez pedig szakembert tudnak biztosítani.

Komplett tervezéssel segítené a vásárlókat a Media Markt és az RS Bútor. (Fotó: RS Bútor)

„Évek óta olyan fejlesztéseken dolgozunk, amik lehetővé teszik, hogy egyre több értékesítési ponton találkozhassanak a kínálatunk meghatározó részét adó magyar gyártású bútorainkkal a vásárlók. A konyhabútor sajátosságából adódóan a személyes megtekintés és értékesítés nem helyettesíthető a legprofibb online megoldásokkal sem, így ez az újszerű termékbemutatás is kifejezetten illeszkedett a terveinkhez”

– mondta Pólya Ádám, az RS Bútort tulajdonló MBIK Zrt. vezérigazgatója. „Az együttműködés még kezdeti fázisában vagyunk, de a két vállalat vizsgálja – főleg webáruházi felületen – a portfólió szélesítését és más kategóriák, termékcsoportok bevezetését is a konyhabútoron kívül” – tette hozzá Szilágyi Gábor.

150 négyzetméteres bemutatótérben élőben is láthatják a vásárlók a lehetőségeket. (Fotó: RS Bútor)

Az IKEA nyomában?

Korábban Magyarországon a budaörsi Kika bútoráruházban az Extreme Digital (Edigital) nyitott közös vásárlóteret. Az összebútorozás mellett szólt, hogy a két vállalatnak közös tulajdonosa volt, a dél-afrikai Steinhoff International. A két cég 2018-ban különvált, az elektronikai eszközöket már Emag-Edigitalként értékesítik a magyar tulajdonosok, miután a két társaság fuzionált.

A piacvezető egyértelműen a svéd IKEA, mely különböző variációkban bútoraival együtt kínálja a háztartási kis és nagygépeket. Emellé zárkózna fel a magyar piacon a Media Markt és az RS Bútor.

Luxus a konyhában? Miért adják halálos áron a legdrágább konyhai berendezéseket?

Oszd meg!