A világ új ura, a drogériabáró és Polgár Judit

Öt év után először amerikai címlappal jelentkezik a magyar Forbes. Még egy újítás: 11 pontba szedtem mit találtok az ehavi magazinban.   1. Szamosi Zsófi színésznő, az Oscar-díjas Mindenki főszereplője, és […]

Bővebben

Jeff Bezos Amazonjával került egy listára egy díjkiosztón a magyar PublishDrive

A PublishDrive október első hetében négy újdonsággal jött ki a globális könyvkiadói piacon és nem mellesleg elsőként állítottak ki a Digital Book World kiállításon Nashville-ben, amit a könyvkiadás „Super Bowl”-jának szoktak titulálni. Az újdonságok között egy teljes rebrand-et, ekönyv konvertáló eszközt, mesterséges intelligencia alapú kategorizáló tool-t és új előfizetéses üzleti modellt mutattak be.

A PublishDrive és annak társalapítója, Jentetics Kinga is jelöltek voltak a Digital Book World díjátadóján olyan emberek társaságában, mint például Jeff Bezos, az Amazon alapítója.

„A PublishDrive brand megérett egy újításra, hogy valóban Lovebrand-dé változhasson” – mondta Jentetics Kinga, ügyvezető. „Az új márkával a Google és Facebook nyomába lépve az innovációt, fiatalosságot és a közösségépítés fontosságát akartuk kiemelni, ami szerintünk az illusztrációkkal és a színvilággal kifejezetten jól sikerült. A kiállításon számos pozitív véleményt kaptunk, és sokak szerint kiemelkedett a PublishDrive standja a többiek közül.”

 

 Phyllis Azar,  Adam Woods,és Jentetics Kinga (balról jobbra) Nashwille-ben

A PublishDrive csapata már régóta dolgozott az e-könyv konvertálás megoldásán, hogy minél könnyebben lehessen szerzőknek e-könyvet előállítani.

„Számos esetet láttunk, hogy a szerzők nem tudták pontosan, melyik kategóriába illenek a könyvei. Több mint 4000 kategória közül választhatnak, így valóban nem egyszerű feladat, de a PublishDrive új mesterséges intelligencia alapú robotja, Savant ezt könnyedén megoldja” – tette hozzá az alapító.

A pénzcsináláson is tekertek egyet. A globális piacon a szerzői kiadás kitermeli azokat az újdonsült szerzőket, akik sok ezer dollárokat keresnek egy évben könyvkiadással. „A PublishDrive szolgáltatását számukra egy új előfizetéses modellben kínálja, azaz ezentúl minden jutalékot megtarthat a szerző egy fix havidíj ellenében. Ezáltal a szerzőnek nem kell amiatt aggódnia, hogy a könyvei után bármilyen jutaléktól elesne, hiszen ezentúl minden forint náluk marad” – mondta a Forbesnak Jentetics Kinga.

 

Olvasd el Üzlet rovatunk további cikkeit!
Ezeket láttad?
Címkefelhő