Szabadság, intimitás

Most akkor a koronavírus. Addig sem kell klímaszorongani és a populizmus terjedése, a menekültek áradata miatt aggódni. (Rád nem vonatkozó szorongás igény szerint kihúzható.) A vírus előnye, hogy közelebb van, […]

Bővebben

Hiába a példátlan tavalyi év, tovább hízik a Zoom 2021-ben

40 százalékos növekedést vár 2021-től a járvánnyal párhuzamosan berobbant videókonferencia-platform.

40 százalékos árbevétel-növekedéssel számol a Zoom, írja a BBC. A videókonferencia platform ezzel több mint 3,7 milliárd dollárral zárná 2021-et. A hír hatására a cég részvényeinek értéke 6 százalékot nőtt a New York-i tőzsdén.

A kérdés leginkább a Zoom befektetői számára érdekes, hiszen nem látható előre, hogy hogyan boldogul majd a cég a jövőben, ha a kormányok világszerte lazítanak a szigorításokon – mint ahogy az is érdekes kérdés lesz, mennyire kell felvennie a harcot konkurenseivel, a Google és Microsoft hasonló platformjaival.

A Zoom idén nem vár akkora mértékű növekedést, mint 2020-ban, igaz, az év utolsó negyedévét sem zárta rosszul: 370 százalékos növekedést produkáltak 2019 azonos időszakához képest.

A Zoom alkalmazottjait sem kíméli a Zoom-fáradtság

A Zoom-vezér gyerekeit végre érdekli, mit dolgozik az apjuk, de a wifin azért még összevesznek vele

Eric Yuan Zoom-vezér az utolsó negyedéves adatokat „erősnek” titulálta, hozzátéve, a munkájuk „még csak most kezdődött el”.

A Zoom eladásai 326 százalékkal nőttek 2020-ra, a profitja pedig a 2019-es 21,7 millió dollárról 670 millióra nőtt.

Borítókép: Visuals / Unsplash

Oszd meg!

Arra fókuszálunk, hogy mi az emberek természetes erőssége, és a vezetőségi időnket arra szánjuk, hogy megpróbálunk lehetőséget találni nekik, hogy minden nap használhassák ezeket az erősségeiket.

Sheryl Sandberg, a Facebook ügyvezető igazgatója