Szabadság, intimitás

Most akkor a koronavírus. Addig sem kell klímaszorongani és a populizmus terjedése, a menekültek áradata miatt aggódni. (Rád nem vonatkozó szorongás igény szerint kihúzható.) A vírus előnye, hogy közelebb van, […]

Bővebben

Kép: Arthur Osipyan // Unsplash

Erős negyedévet zárt a Google: 50 milliárd dollárt hoztak a hirdetések

A Google anyagcége, az Alphabet mind a forgalom, mind a nyereség terén kiugróan jó negyedévet zárt idén júniusban. A techóriás hirdetésekből származó bevétele több mint kétharmadával bővült.

A digitális reklámpiac meghatározó szereplőjének számít a Google, így sokat elárul az ágazat helyzetéről, hogy milyen eredményeket ért el a cég. Ha az Alphabet által közzétett adatokból indulunk ki, akkor a reklámpiaci szereplők által már korábban jelzett fellendülés a digitális hirdetési szektorban erős lehet – írja a Mmonline.hu.

A Google 50,4 milliárd dolláros (15 ezer milliárd forint) bevétellel zárta 2021 második negyedévét.

Ebből a legnagyobb tételt a keresésekhez kapcsolódó hirdetések adták. A negyedéves bevételből ezek 35,8 milliárd dollárt tettek ki, az előző év azonos időszakában 21,3 milliárd dollár jött be belőlük. A Youtube 7 milliárd, a Google Network 7,6 milliárd dollárt hozott az elmúlt időszakban.

Az Alphabet teljes forgalma a második negyedévben 61,88 milliárd dollár volt, ami

62 százalékos bővülést jelentett az egy évvel korábbihoz képest.

A cég 18,53 milliárd dolláros profittal zárta az április-júniusi időszakot, ez mintegy 2,5-szerese a 2020 második negyedévi nyereségnek.

Kép: Arthur Osipyan // Unsplash

Oszd meg!