Megújult a Forbes magazin, odatették magukat Amerikában

Új dizájnt kaptunk Amerikából, és boldogok vagyunk vele. A legtöbb változáshoz kell egy kis idő, míg hozzászokik az ember, ehhez nekem igazán nem kellett. Kézbe vettem az új amerikai lapot […]

Bővebben

Elvesztette a McDonald’s a Big Mac védjegyet, a Burger King nem hagyta ki ezt a ziccert

Az Európai Unióban elvesztette a Big Mac feletti védjegyet a McDonald’s gyorsétteremlánc, ennek értelmében szabadon használhatja azt bárki. A Burger King pedig úgy tűnik, hogy lesben állt egy ilyen ziccerre.

Amikor konkurens nagyvállalatok PR-szintű rivalizálásba kezdenek, az általában röhögéssel végződik, most a Burger King kapva kapott az alkalmon, hogy a szabadon használható Big Mac felirattal garázdálkodjon egyet, egy videóban átnevezik az összes hamburgerüket például arra, hogy “Big Mac, csak szaftosabban és finomabban” , vagy  “Azt, ami a Big Mac szeretne lenni”, vagy az igazi mélyütés, a “Bármi, csak ne egy Big Mac legyen” .


Egy ír gyorsétterem-franchise tulajdonos, Pat McDonagh közel ötven éven át pereskedett a mekivel. Pat még tinédzser korában kivívta magának a Supermac becenevet a focipályán, aztán később nyitott egy éttermet Supermac néven. Ezt viszont a McDonald’s nem nézte jó szemmel, és fél évszázadon át ment a huzavona, míg végül Pat győzedelmeskedett a burgerlánc fölött, és az Európai Unió Szellemi Tulajdoni Hivatala kimondta, hogy bárki használhatja a Big Mac kifejezést az Európai Unión belül.

 

A matematikában az ember a dolgokat nem megérti, hanem megszokja.