Üzlet

Ellentámadásba lendült II. Erzsébet, oda szúr, ahol a legjobban fáj Meghan és Harry függetlenedési törekvéseinek

Forbes
2020. február 21. 1 perc olvasás

Mikor már azt hittük, csendesedni fog, újabb és újabb hullámokat vet a Megxit. Legutóbb egy fontos bevételi forrás használatától tiltotta el a királynő Harry Herceget és Meghan Markle-t: a levédett Sussex Royal márkától.

A döntésről a Forbes.com számolt be. Gyakorlatilag azt jelenti, hogy a királyi család álláspontja szerint a házaspár többé nem viselheti a „royal” címet, a család tagjai maradnak ugyan, de nem a királyi családé. Bár az Ő Királyi Fensége címük formalitásában megmarad, nem használhatják sem azt, sem saját márkájukká vált Sussex Royal Brandet, miután bejelentették, függetlenednének a királyi családtól.

Ilyen döntés csak a család legfelső köreiből érkezhet, tehát vagy Károly herceg vagy maga a Királynő dönthetett így. Az üzenet világos: Nem mondhatsz le a királyi felelősségeidről, majd reklámozhatod magad továbbra is a királyi család tagjaként.

Nem végzetes a csapás, de sok kellemetlenséggel jár: érinti a 11 millió feliratkozóval rendelkező Instagram fiókjukat, ruházati márkájukat, könyveiket, papírárukat, étkészleteket, sőt az alapítványukat is.

A pár radikális döntését radikális reakciók követik és egyelőre nem látni, hol a vége. Az biztos, hogy úgy néz ki, újra kell gondolniuk saját márkájukat egy kevésbé elitista és kevésbé királyi oldalról is.