Megújult a Forbes magazin, odatették magukat Amerikában

Új dizájnt kaptunk Amerikából, és boldogok vagyunk vele. A legtöbb változáshoz kell egy kis idő, míg hozzászokik az ember, ehhez nekem igazán nem kellett. Kézbe vettem az új amerikai lapot […]


Bővebben

fotó: Christiana Rivers // Unsplash

Brutális összeget fizetett a Nestlé, hogy Starbucks kávékat forgalmazzon

Közel 2 ezer milliárd forintos (7,15 milliárd dollár) licenszerződést írt alá a Nestlé a Starbucksszal, ezzel a svájci cég lett a nemzetközi kávéházlánc előregyártott termékeinek kizárólagos forgalmazója.

Az értékesítési jog minden előregyártott csomagolt termékre vonatkozik (beleértve a TeavanaTM/MC teákat és a Seattle’s Best Coffee kávékat is), de ezeket

csak a Starbucks-üzleteken kívüli boltokban vagy benzinkutakban árulják majd.

A tranzakcióval a Nestléhez ötszáz Starbucks-alkalmazott is érkezik majd – írja a Reuters.

A kávészövetséggel mindkét fél jól jár. A megegyezés a Nestlé bevételeire és profitjára is jó hatással lehet, és megerősítheti pozícióját a meleg italok piacán, ráadásul az egzotikus kávéfajták jóval több pénzt hoznak, mint a hagyományos üdítők. A Starbucks az új forrásból felpezsdítheti a saját részvény vásárlásait, valamint termékei – hála a Nestlé nemzetközi piacának – sokkal több fogyasztóhoz eljutnak majd.


 

„Az volt a kihívás benne, hogy mindenki azt mondta, hogy ne, ne, ne! Mi meg azt, hogy de, de, de.”

Rétai Martin, a PocketGuide alapítója