Szabadság, intimitás

Most akkor a koronavírus. Addig sem kell klímaszorongani és a populizmus terjedése, a menekültek áradata miatt aggódni. (Rád nem vonatkozó szorongás igény szerint kihúzható.) A vírus előnye, hogy közelebb van, […]

Bővebben

A The North Face és a Patagonia után a népszerű jégkrémmárka is csatlakozik a Facebook-bojkotthoz

Gyűlik azoknak a nemzetközi ismertségű cégeknek a listája, akik átmenetileg nem hajlandóak hirdetni a Facebookon.

Az ikonikus logójáról ismert Ben&Jerry’s jégkrémmárka is csatlakozott a Facebook-bojkotthoz, írja a BBC. A Stop Hate For Profit kampányhoz csatlakozó cégek felfüggesztik a Facebook-hirdetéseiket, hogy felhívják a figyelmet arra, mennyire laza Mark Zuckerberg cégének a rasszista és gyűlöletkeltő tartalmakkal kapcsolatos szabályozása. A Ben&Jerry’s a Facebookhoz tartozó Instagramon sem hirdet tovább, legalábbis az Egyesült Államokban.

A korábbi nagyobb nevű csatlakozók leginkább outdoor ruházati márkák voltak, például a The North Face, a Patagonia vagy a REI, de a kampány részese a Mozilla szoftverfejlesztő is.

A Ben&Jerry’s-t 1978-ban indította két fiatal, miután elvégeztek egy jégkrémkészítő kurzust; első üzletüket egy felújított benzinkúton nyitották ki Amerikában. Ma a világ 40 országában kapható a jégkrém, 2000 óta van az Unilever tulajdonában.

Fotó: Chuttersnap – Unsplash
 

„A világ egy könyv és aki nem utazik, az csak egyetlen lapját olvassa el”