A világ új ura, a drogériabáró és Polgár Judit

Öt év után először amerikai címlappal jelentkezik a magyar Forbes. Még egy újítás: 11 pontba szedtem mit találtok az ehavi magazinban.   1. Szamosi Zsófi színésznő, az Oscar-díjas Mindenki főszereplője, és […]

Bővebben

Jentetics Kinga, a PublishDrive társalapítója

A PublishDrive irodát nyit Kaliforniában

Az e-könyvkiadás piacán mozgó magyar cég mögé beállt egy cseh befektető, irány a Völgy!

Ha valami, akkor ez az igazán nemzetközi sztori. A magyar vállalkozó Lengyelországban találkozott az amerikai irodával rendelkező cseh befektetővel, némi észt közbenjárással – a helyszín Varsó volt, a CEE All Stars rendezvénye, (amit a Google szervezett, többek között az észt Startup Wise Guys segítségével, akik a PublishDrive-val már régóta kapcsolatban vannak mentorként és befektetőként).

Jentetics Kinga, a PublishDrive társalapítója

Jentetics Kinga a magyar és az amerikai Forbes 30/30-as listájára is felkerült / Fotó:Orbital Strangers

„Lehetőségünk volt one-on-one meetingeket szervezni befektetőkkel, és ott találkoztunk a Credo-val. Utána többször video call-oltunk, megnéztük egymást az otthoni környezetben, végül pedig úgy döntöttünk, “összebútorozunk”. Az amerikai cég legfőképpen a business development és sales tevékenységet veszi át, és ezen a területen veszünk fel új csapattagokat első sorban New York és környékén. A budapesti iroda pedig a termékfejlesztés területén erősödik.” – mondta Jentetics Kinga a PublishDrive CEO-ja a Forbesnak.

A deal értelmében a Credo 1,2 millió dollárt fektet a magyar startupba.

A PublishDrive már az Apple és a Google könyvtárában is megtalálható, illetve Magyarországról elsőként ők jutottak be a Google Launchpad programjába, tavaly 300%-os növekedést értek el az eladásaikban.

 

Olvasd el Üzlet rovatunk további cikkeit!
Ezeket láttad?
Címkefelhő