Na, valahogy így lett Mészáros Lőrinc a leggazdagabb magyar

2020-ban egy sikeres nyomtatott magazinból tudod meg, hogy Mészáros Lőrinc Magyarország leggazdagabb embere, immár másodszor. Ezt azért nehéz lett volna előre látni. Nem úgy értem, hogy tavaly nehéz lett volna […]

Bővebben

A magyarok is rákaptak a fapados buszozásra: 1,4, millióan utaztak itthon a Flixbusszal tavaly

Folytatta gyors növekedését már meglévő és új piacain is a Flixbust is üzemeltető Flixmobility 2019-ben. Globálisan több mint 62 millió utasnak nyújtott közlekedési lehetőséget, a lábai pedig egyre csak nőnek.

Éves szinten 37 százalékot emelkedett az utasszám, ami hasonló a 2018-as adathoz, akkor 40 százalékos növekedésről számolt be a cég szerkesztőségünknek küldött közleményében.

Magyarországon is bővülnek, Budapest a 19. legnépszerűbb a Flixbus célállomásai között, ezért járatsűrítéseket is eszközöltek, a legforgalmasabb napokon közel 90 busz indul Budapestről. A hazai utasforgalom 27 százalékkal nőtt 2018 óta.

A vállalat egész évben növesztette a lábait: vonatos szolgáltatásukat, a Németországban indult Flixtraint idén nemzetközivé szeretnék tenni és nemrég indult autómegosztással foglalkozó Flixcar üzletáguk is, ami francia terjeszkedésre készül. Nagyra törő terveik között ázsiai és dél-amerikai piacra lépés is szerepel.

A cég klímabarát megoldásairól is ismert, amelynek részeként bejelentették, hogy hidrogén meghajtású járműveket készülnek tesztelni, illetve biogázzal működő buszokat is hálózatába szeretnének vonni. Mindez a vállalat 2030-ra vonatkozó klímasemlegességi víziójának megvalósítását támogatja.

Technológiai innovációjuk nyomán 2019 óta Apple Pay fizetési módot is használhatunk foglalási felületén, ősszel pedig a helyi partnerek által üzemeltetett buszokon is megjelent a Flixtainment fedélzeti szórakoztató rendszer, amire az utasok saját okoseszközeikről kapcsolódva filmekkel, hangoskönyvekkel, e-könyvekkel és játékokkal üthetik el az utazással töltött időt.

 

Arra fókuszálunk, hogy mi az emberek természetes erőssége, és a vezetőségi időnket arra szánjuk, hogy megpróbálunk lehetőséget találni nekik, hogy minden nap használhassák ezeket az erősségeiket.

Sheryl Sandberg, a Facebook ügyvezető igazgatója