Az októberi Forbes 4 hőse

Az októberi lapnak legalább 4 hőse van, hármat a címlapon találtok. A Euroventures csapata csendben, a nyilvánosságot egy kicsit sem kergetve végezte a dolgát az elmúlt 25 évben: olyan cégeket […]

A 2017. októberi címlap a magyar Euroventures befektető csapatával.

Bővebben

creative_open_cover

Átadták a kreatív tehetségkutató díjait

Oszd meg!

A Republic Group reklámügynökség két vezetője, Fabricius Gábor és Márton Szabolcs indította útjára a Creative Opent, ami egy kreatív tehetségkutató azoknak a fiataloknak, akik a kreatíviparban akarnak elhelyezkedni, de nem tudják, hogyan tegyék meg az első lépést és/vagy szükségük van szakmai visszajelzésekre, hogy milyen irányba érdemes elindulniuk. A kezdeményezéshez az Umbrella Budapest – New York is csatlakozott később (így lett a zsűri tagja Jedlicska Márton is). A versenybe aztán sokan mások is beszálltak, így a Budapest Zeitgeist és a BrandFestival is. Különdíjat ajánlott fel a Forbes is, így a zsűri tagja volt Bánlaki Stella (és a Kreatív oldaláról korábbi munkatársunk, aki ma már főszerkeszti a magazint, Pál Zsombor is).

A Creative Open zsűrije

A Creative Open zsűrije

A versenyzőket csoportokra osztották, és az egyes melléjük rendelt zsűritagnak mutathatták be az ötletüket. Voltak, akik egyesével hallgatták meg a jelentkezőket, voltak, akik afféle workshop szerűen, csoportban dolgoztak, beszélgettek, ötleteltek, meghallgatták egymást. Ezt követően arra is volt lehetőség, hogy a versenyzők más zsűritagoknak is prezentálhassanak, az ő véleményüket is kikéhessék. A döntőbe hatan jutottak (Komporday Dóra- BeSteam, Puskás Marcell – Blurred Lines, Vékony Dorottya – Humanotéka projekt, Sarlós Dávid – Vialog applikáció, Pancsa Emese – TEMPO projekt, és Horváth Anna).

A verseny fődíja 500 ezer forintnyi ösztöndíj volt. Ezen felül voltak felajánlott különdíjak is. Mint például egy megjelenés a Forbes magazin oldalán. Ezt Komporday Dóra BeSteam nevet viselő, élményalapú tanulást népszerűsítő projektje kapta – az övé lett egy másik különdíj is, így felléphet a TEDxBudapesten is a projektjével.

Szintén izgalmas projekt Puskás Marcellé, Blurred Lines címet viselő alternatív zsoltároskönyvével ő a Kreatív magazinban nyert egy megjelenést.

creative_open_02

A BeSteam lett a Forbes különdíjasa

De ki lett az abszolút nyertes? A fődíjat Horváth Anna kapta, aki a kiírt briefre készített egy prezentációt. A brief egy AirBnb lakás kvázi reklámjáról szólt. Gyere Budapestre és lásd a várost igazán. Ismerkedj meg az itt élőkkel, hallgasd meg a sztorijaikat, beszélgess velük, lásd Budapestet az ő szemükön keresztül. Anna a londoni Saint Martin egyetemen tanult bútortervezői szakon, de dolgozott már Berlinben és Máltán is. A Creative Open csapata abban fogja segíteni, hogy ötletét megvalósíthassa.

A pozítiv visszajelzések miatt a verseny szervezői már jelezték, valószínűleg újabb kiírást hirdetnek meg ősszel.


A zsűri tagjai voltak: Fabricius Gábor (Republic Group), Jedlicska Márton (Umbrella), Pőcze Balázs (MITO), Länger Vera (Isobar), Pál Zsombor (Kreatív), Vekkel László (HPS), Bánlaki D. Stella (Forbes Magyarország), Oltai Kata (kurátor), Déri Miki (fotós), Luka Kostil (filmrendező), Szörnyi Kriszta (TEDxBudapest).

 

Olvasd el Legyél jobb rovatunk további cikkeit!
Ezeket láttad?
Címkefelhő