A jó történetek összekötnek, nem csak papíron. 

Öt éve mutatjuk be havonta az aktuális magazint, ez most sem lesz másképp: kapcsolódjunk össze online. Légy részese három izgalmas beszélgetésnek és olvass bele a februári magazinba online.

Lezárunk, beszélgetünk, lendületet veszünk. Együtt.

Vendégeink lesznek:

Gőz László



Gőz László 1996-ban alapította meg a Budapest Music Centert (BMC), amely aztán 2013-ban új épületbe költözött. Egész Európában ritka, hogy egy magántulajdonú zenei központ például ingyen könyvtárat ad a köznek, a világ összes zeneszerzőjének kottáival, pár ezer forintos jegyárakért pedig a globális kortárs zenei és jazzszíntér kiválóságait sorakoztatja fel hétről hétre. Ő viszont tovább álmodik: operaházzal bővítené a Mátyás utcai BMC-t, és bízik abban, hogy az alapján, amit eddig felépített, talán egyre több cég és magánember is szívesen támogatja ellenszolgáltatás nélkül is a magaskultúrát.

Gauder Milán



Nagyjából két évente lép magasabb pozíciókba, pár hete a fizikai és online globális kártyaelfogadás globális főnöke lett a Mastercardnál. Hogyan irányítja Gauder Milán a világ minden táján dolgozó csapatát a londoni home office-ból?

Molnár Dóra



Alkalmazottként dolgozott évekig, ezen évek negatív tapasztalatai sarkalták változásra. Szerepel a 2021-es 30/30-as Forbes-listán, a májusi címlap egyik arca. Fenntartható menstruációs termékével forgatta fel az állóvizet a női intim higiéniás termékek piacán. Legsikeresebb fiatal vállalkozók Széchenyi-díját is megkapta cégével.

Tasnádi Ádám



Meg akarták mutatni, hogy a menstruáció szupererő, a női testnek nem kell tökéletesnek lennie ahhoz, hogy vonzó legyen. A tabudöntögető menstruációs bugyi, a This is Redy alig másfél éves, de az alapítópáros, Molnár Dóra és Tasnádi Ádám lassan túl vannak a 20 ezredik eladott terméken is, árbevételük pedig meghaladja a 100 milliót. Koronavírus ide vagy oda.

Program:

18.00-18.05

Köszöntő, Galambos Márton, Forbes főszerkesztő

18.05-19.05

20 perces beszélgetések vendégeinkkel, külön-külön

  • Gőz László, BMC alapító, tulajdonos
  • Gőz László



    Gőz László 1996-ban alapította meg a Budapest Music Centert (BMC), amely aztán 2013-ban új épületbe költözött. Egész Európában ritka, hogy egy magántulajdonú zenei központ például ingyen könyvtárat ad a köznek, a világ összes zeneszerzőjének kottáival, pár ezer forintos jegyárakért pedig a globális kortárs zenei és jazzszíntér kiválóságait sorakoztatja fel hétről hétre. Ő viszont tovább álmodik: operaházzal bővítené a Mátyás utcai BMC-t, és bízik abban, hogy az alapján, amit eddig felépített, talán egyre több cég és magánember is szívesen támogatja ellenszolgáltatás nélkül is a magaskultúrát.
  • Gauder Milán, Mastercard globális kártyaelfogadásért felelős vezető
  • Gauder Milán



    Nagyjából két évente lép magasabb pozíciókba, pár hete a fizikai és online globális kártyaelfogadás globális főnöke lett a Mastercardnál. Hogyan irányítja Gauder Milán a világ minden táján dolgozó csapatát a londoni home office-ból?
  • Molnár Dóra, This is Redy, alapító; innovátor, vállalkozó, márkaépítő, girlboss
  • Molnár Dóra



    Alkalmazottként dolgozott évekig, ezen évek negatív tapasztalatai sarkalták változásra. Szerepel a 2021-es 30/30-as Forbes-listán, a májusi címlap egyik arca. Fenntartható menstruációs termékével forgatta fel az állóvizet a női intim higiéniás termékek piacán. Legsikeresebb fiatal vállalkozók Széchenyi-díját is megkapta cégével.
  • Tasnádi Ádám, alapító, This is Redy
  • Tasnádi Ádám



    Meg akarták mutatni, hogy a menstruáció szupererő, a női testnek nem kell tökéletesnek lennie ahhoz, hogy vonzó legyen. A tabudöntögető menstruációs bugyi, a This is Redy alig másfél éves, de az alapítópáros, Molnár Dóra és Tasnádi Ádám lassan túl vannak a 20 ezredik eladott terméken is, árbevételük pedig meghaladja a 100 milliót. Koronavírus ide vagy oda.
Google+