Megújult a Forbes magazin, odatették magukat Amerikában

Új dizájnt kaptunk Amerikából, és boldogok vagyunk vele. A legtöbb változáshoz kell egy kis idő, míg hozzászokik az ember, ehhez nekem igazán nem kellett. Kézbe vettem az új amerikai lapot […]

Bővebben

Megújult a Forbes magazin, odatették magukat Amerikában

Új dizájnt kaptunk Amerikából, és boldogok vagyunk vele. A legtöbb változáshoz kell egy kis idő, míg hozzászokik az ember, ehhez nekem igazán nem kellett. Kézbe vettem az új amerikai lapot és abban a percben a régi nagyon régi lett. Hogy épp Presser Gáborral vezethetjük be az új dizájnt Magyarországon, külön szerencse.

Presser igazi Forbes-arc. Nem most lett az, csak amikor elindult még nem volt magyar Forbes. Az amerikai címlaphoz meg Amerikában kellett volna maradni a kinti sikerek idején, de ő nem akart, inkább hazajött, így most is a vígszínházbeli padlásszobájában (és otthon) dolgozik. Igaz, mostanában sokat jár New Yorkba is, ahol a Padlás olvasópróbáját tartják — ha minden jól megy, még a Broadwayre is eljuthat a musical. Bagi László úgy vágott neki a portrénak, hogy annak is tudjon újat mondani, aki feketeöves LGT-rajongó. Sikerült neki.

A legnyáribb, augusztusi Forbesban Bánáti Anna ír az Abonettről; többek közt az is kiderül, hogy egy téeszből indult újtára a mai napig sikeres magyar márka, amit már egy családi vállalkozás gyárt. A téeszt Újvilágnak nevezték el, de a következő új világot már nem élte meg. Igaz, egy másik termék, a Négercsók még sokáig sikeres maradt.

A Legértékesebb magyar celebek listánk hagyományosan augusztusban jelenik meg, Bánlaki D. Stella szerkesztésében most is itt van. Az első Katinka, de utána azért vannak jócskán meglepetések is. A szócikkekben az is talál újdonságot, aki szívesen olvassa a Velvetet, meg az is, aki nem és csak az üzlet érdekli.

Melis Dóra a Lizzy Card történetétének járt utána. Ők is a szocializmusban kezdték, csak nagyon másképp: maszekként képeslapokat árultak a Balatonon, mára milliárdos vállalkozássá váltak. Egy másik Melis-cikk, nagyon más világ, Tálos Gábor teakereskedőt mutatja be és azt, miként vadásza Ázsiában a különleges teákat, hogy aztán – jól kiválasztva és helyesen fogyasztva – váratlan élményekben részesítse vásárlóit. Dóráék is teáztak egyet, a hatás a cikken is átjön.

Zsiborás Gergő és Bagi László már azelőtt is barátok voltak, hogy a Forbesnál együtt dolgoztak volna. Így volt okom mosolyogni, amikor felvetették, hogy Prágába mennének anyagot gyűjteni egy Kedvenc utcák összeállításhoz. Az út megérte, a 8 oldalas anyag annak is sokat újat mond, aki jártas Prágában. Megéri egy újabb utazást tervezni hozzá. A benzinkúton, a pályaudvaron vagy a reptéren mindig kapni Forbest. Csak ne felejtsétek el, hogy már másképp néz ki!

 

 

A matematikában az ember a dolgokat nem megérti, hanem megszokja.