Egy guruló büfével indultak, azóta a budapesti streetfoodszíntér elismert szereplői. Csanda Eszter és Susánszky Ádám öt év elteltével főszezonban már nyolc egységben sütik a burgert és a Zing-franchise kiépítésén dolgoznak. A Forbes novemberi Kilövésén azt is elmondták, hogy a cél az ezernégyzáz millió forintos bevétel elérése
A Zing Burger tulajdonosai 18 millió forintból valósították meg első mozgó éttermüket. Az eredeti elképzelés az volt, hogy majd ezzel járják a várost, de az autó gyakorlatilag lecövekelt a Gozsdu-udvar közelében.
A szerencsés időzítésnek és a versenyképes áron kínált minőségi hamburgernek hála a Zing rögtön sikeres lett, innen pedig egyenes út vezetett a bővüléshez. Míg öt éve az éves szintű bevétel 80 százaléka származott a mozgó vendéglátásból, ma ez 15-20 százalék. Akkor átlagosan napi 200 hamburger sült a rostlapokon, ma ez a szám 2500 körül van. Az üzletek nyitásával meglesz a napi 3000 is, így 2019-ben elérhetik az évi egymillió burgeres álomhatárt.
Az extra vastag, 204 oldalas születésnapos lapszámban a magyar Forbes első címlaposa, Váradi József, a beruházási toplista, a Magyar100 (azaz a kizárólag hazai tulajdonban lévő száz legértékesebb cég rangsora) és még egy belső Forbes Urban melléklet is helyet kapott. A részletekért keresd a novemberi Forbes magazint!
Borítókép: Orbital Strangers