Hogy készült a lista?
A befolyás mértéke szubjektív, így ez a lista is az, de az alapokat a követőszámok jelentik.
A lista elkészítéséhez a Facebook, az Instagram és a YouTube követőszámait használtuk. Ezek után a zsűrit arra kértük, hogy pontozzanak az alapján, hogy mennyire ismertek, mennyire képesek trendet alakítani, és a közösségi médiára feltöltött tevékenységük mennyire üti meg a sajtó ingerküszöbét. Végül a Forbes szerkesztőség is szavazott a fenti szempontok alapján.
Norbi 1 millió követővel kapott 100 pontot, így 100 000 követőként járt 10 pont. A zsűri maximum 90 pontot adhatott, míg a Forbes szerkesztőségének szavazatai 1-es, 1,5-es vagy 2-szeres szorzóval növelték vagy hagyták érintetlenül az összpontszámot.
A zsűri tagjai voltak: Bradács András (Front Page Communications), Pintér Dániel Gergő (MTA Sztaki kommunikációs vezető, BME és Metropolitan oktató) és Farkas Dániel (Star Network).
Az adatokat köszönjük a FrontPage által üzemeltetett Fészbuker.hu-nak (Facebook), a Crane-nek (Instagram)és a SocialBlade-nek (YouTube).