Szabadság, intimitás

Most akkor a koronavírus. Addig sem kell klímaszorongani és a populizmus terjedése, a menekültek áradata miatt aggódni. (Rád nem vonatkozó szorongás igény szerint kihúzható.) A vírus előnye, hogy közelebb van, […]

Bővebben

Mastercard – Év Bankja díj – Az elismerés és a megismerés jegyében

Tizenöt év után megújul a magas presztízsű Mastercard – Év Bankja díj. A független elismeréssel nemcsak a kereskedelmi bankok innovatív munkáját honorálják, hanem társadalmilag értékes tevékenységeiket is megismertetik az ügyfelekkel, miközben transzparens platformot biztosítanak a szakmai együttgondolkodásra.

„A bankolás alapjai nem változtak, az új technológiák azonban nagyban alakítják, hogy az alapvető szolgáltatások miként jelennek meg a mindennapokban. Minden innováció mögött hosszú, komoly munka áll, ezt szeretnénk elismerni, egyben megismertetni az ügyfelekkel, hogy lássák, a bankok hogyan dolgoznak a folyamatos fejlődésen” – ismerteti a missziójukat Eölyüs Endre. A Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója úgy véli, ma a nívós szakmai tevékenység mellett a pénzügyi szolgáltatóknak is részt kell venniük napjaink szociális és ökológiai kihívásainak megválaszolásában, ezért a tradicionális banki megoldásokon túl a szektor előremutató zöld és CSR kezdeményezéseit is értékelik.

Idén a Mastercard az innováció élenjárójaként több ponton is megújította az Év Bankja díjat, ennek eredményeként a 2021-es pályázatoknak a korábbiaknál magasabb szakmai elvárásoknak kell eleget tenniük.

A kategóriák szintén átalakulnak. „Továbbra is fontos téma a mobilbanki szolgáltatások, illetve az ügyfélélmény –  ez utóbbi idén kiemelt figyelmet is kapott, de több új kategória is színesíti a programot. Így most először talál gazdára Az év kártyadesignja díj is, ami azért is izgalmas, mert a kártya olyan, a bankok identitását kifejező eszköz, amely a hozzá kötődő értékajánlattal együtt tudja erősíteni az ügyfelek lojalitását” – mondta a megújuló kategóriák kapcsán az igazgató. Ebben az évben versenyezhetnek először  vállalati termékkel és szolgáltatással, valamint marketingkommunikációs kampánnyal a pályázók. A fődíjat továbbra is Az év bankja cím jelenti, ezt ezúttal is a többi kategóriában elért eredmények alapján kapja meg a győztes bank a jövő év elejére tervezett ceremónián. 

A megújulás komoly csapatmunka eredménye. A folyamatban a Mastercard teljes budapesti csapata részt vesz, és minden egyes díj esetében külön projektcsapat dolgozik az értékelési szempontokon és a 3-5 fős zsűri összetételén. A pályázatokról ugyanis független bírálók döntenek több körben: olyan közismert, megbecsült szakértők, akik rendkívül magas szakmaiságot képviselnek területükön. 

A bankok felkészülését a Mastercard workshopokkal és beszélgetésekkel segíti, ám fontosnak tartják, hogy az egyes témák mentén közös eszmecsere bontakozzon ki, amelyből mindenki tanulhat. „Még az eddigieknél is magasabb színvonalú pályázatokra és izgalmas szakmai vitákra számítunk, amelyek a megújult Év Bankja díjat is új szintre emelik. Azt szeretnénk, hogy valódi büszkeség legyen elismerésben részesülni bármely kategóriában, és olyan platformot teremtsünk az együtt gondolkodásra, ahol kölcsönösen inspirálni tudjuk egymást” – összegzi Eölyüs Endre.

 

"Ha van valami, ami biztosan nem működik, az az, ha egy befektetőnek írsz a LinkedInen."