Szabadság, intimitás

Most akkor a koronavírus. Addig sem kell klímaszorongani és a populizmus terjedése, a menekültek áradata miatt aggódni. (Rád nem vonatkozó szorongás igény szerint kihúzható.) A vírus előnye, hogy közelebb van, […]

Bővebben

Koronaé­­kszer a bankkártyák között

Már letisztult külsejükkel is kitűnnek az MKB Bank különleges fém bankkártyái, amelyek a fizetésen túlmutatva egyedülálló szolgáltatáscsomagot rejtenek, és valós ügyféligényekre kínálnak elegáns választ.

Messze több fizetésre alkalmas eszköznél a bank prémium digitális szolgáltatásainak legfrissebb fejlesztése. „Fémkártyáink olyan, ügyfeleink életét megkönnyítő szolgáltatásokat foglalnak magukba, amelyek korábban nem jártak együtt egy hagyományos bankkártyával. A piacon csak az MKB World Elite Metal Bankkártyával elérhető a nap 24 órájában dedikált Concierge Exkluzív szolgáltatás, amely olyan, mintha személyi asszisztenst kapna az ügyfél: segít a szervezési feladatokban, legyen szó repülőjegy- vagy szállásfoglalásról, belépőjegyről vagy éppen csomagküldésről” – mutat rá Ginzer Ildikó, az MKB Bank általános és üzleti vezérigazgató-helyettese.

A metalkartya.hu oldalon igényelhető speciális, fémből készült kártya háromszor nehezebb átlagos plasztik társainál és különleges álló designban készült, így újfajta fizetési élményt nyújt. A hátulján lévő bevonat lehetővé teszi az érintésmentes fizetést, és itt található az egyedi, kopásmentes eljárással felvezetett kártyaszám is.

Az MKB mindig élen járt az innovációban, hiszen 1988-ban  az egész közép-kelet-európai régióban elsőként ők adtak az ügyfeleiknek bankkártyát, 2 éve bevezették Magyarországon a World Elite bankkáryát, legújabb termékükkel pedig új szintre emelik a bankkártyákhoz kapcsolódó élményeket.

Élményeket kínálnak

Míg pár éve a prémium ügyfélélmény kiváltságnak számított, napjainkban inkább választás, és egyre többen döntenek úgy, hogy az igényeiknek és céljaiknak leginkább megfelelő szolgáltatásokat szeretnének választani. Mindezzel együtt jár a termékek iránti fokozott érdeklődés és tudatosság, amire a bankoknak is reagálniuk kell. „Az ügyfelek a nagy techcégek megoldásaihoz társuló pozitív felhasználói élményeket keresik a hazai banki szolgáltatások terén is. Ma már az ügyfelek  a termékfejlesztés megkerülhetetlen szereplőinek számítanak, így bevonásukkal a termék vagy szolgáltatás valós elvárásokra épül, és a folyamatban való részvétel önmagában is élményszámba megy” – magyarázza Ginzer Ildikó. Ez történt a metálkártya esetében is: a fejlesztés során közel ezer ügyféllel közösen alakították ki a kártya designját és a kapcsolódó exkluzív szolgáltatáscsomagot szintén az ügyfelek visszajelzései alapján. 

„Nagyszerű dolognak tartjuk, hogy az MKB Bank számára ennyire fontos a folyamatos megújulás és innovatív gondolkodás. Figyelnek az ügyfeleikre, és akár be is vonják őket a fejlesztésekbe, hogy a végeredmény mindkét fél számára előremutató, kézenfekvő és minden igényt kielégítő legyen.  Az MKB trendet teremt ebben ebben a szegmensben, hiszen olyan fém World Elite és Platina kártyát ad ügyfelei kezébe, amely első ránézésre is azt az életszemléletet tükrözi, amit a prémium kártyabirtokosok szeretnek és keresnek a napi pénzügyeik kapcsán” – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.

A portfólió éke

A fémkártyához többek között egyes extrémsportokra is érvényes, kiemelt utasbiztosítás és a Mastercard Fast Track szolgáltatása is jár, a bécsi és a budapesti repülőterek exkluzív váróinak korlátlan használata pedig szintén a csomag része. Az MKB Bank emellett telefonos és videóbankos csatornát is biztosít ügyfelei számára, és további bónusz a PressReader alkalmazás, amivel több, mint 7 ezer prémium magazinhoz és újsághoz férhet hozzá a kártya birtokosa.

Első körben a bank az MKB World Elite Metal és az MKB Platinum Metal fémkártyákat vezeti be a piacra, ezekhez csatlakozik majd a Business az üzleti ügyfelek kiszolgálására. „Egy komplett kártyaportfólió-megújításon vagyunk túl, és mondhatjuk, hogy ezek a termékek az MKB teljes körű palettájának mintegy koronaékszerei lettek. Most arra fókuszálunk, hogy a használatukkal járó egyedi élményt minél hamarabb megismertessük az ügyfeleinkkel.– mondja Ginzer Ildikó. Az innováció természetesen nem áll meg itt, hiszen folyamatosan zajlik a digitális szolgáltatások fejlesztése és sok újdonságot tartogat az idei év is.