Válság? Hol?

  „Újra 36 óráznunk kell” – mondja Novotni Anna, a Hajdu alelnöke. Először fordul elő, hogy címlapsztorink alanya arról beszél, hogy mi történt már meg náluk (és nem arról, hogy adott […]

A Forbes 2019. szeptemberi címlapja

Bővebben

A színpadi tartalomhoz a forma

A jövőben a márkákra szabott egyedi megoldások jelentik majd a különbséget az egyre sűrűsödő konferencia- és rendezvénypiacon. 

Ezt bizonyítja az esemény üzletágát folyamatosan fejlesztő WMN.hu online magazin és a korábban főként egyedi kiállítási standok tervezésével és kivitelezésével foglalkozó, de ma már teljes körű event design megoldásokat is kínáló TorTer Design két éve tartó márkakapcsolati együttműködése is. 

Fotók: Csiszér Goti / WMN és Merész Balázs / TorTer

„Egészen a kezdetektől nyomon követtük a D. Tóth Kriszta által alapított magazint és a Hello, WMN! esteket” – meséli a TorTer vezetője, Tornyai Péter. „Újszerű, izgalmas és inspiráló ez a rendezvénysorozat. Amikor épp nem egy külföldi kiállításon vagyok, igyekszem élőben is meghallgatni, de legkésőbb online mindig bepótolom.  Az első pillanattól kezdve éreztük, az általuk képviselt értékek pontosan egybevágnak mindazzal, amit mi is fontosnak tartunk a munkánk és a működésünk során.” S hogy pontosan mik is ezek, azt már Szentkuti Judit, a WMN marketing vezetője teszi hozzá:

„Eredeti. Inspiráló. Sokszínű. Vagány. Független. Bátor. Nagyon fontosnak tartom, hogy a rendezvényteremben és az esemény kommunikációjában is tisztán és hitelesen jelenjenek meg a márkaértékeink. A rendezvény sikeréhez is hozzájárul az egyedi és egységes arculat, ehhez pedig nagyon profi szakmai támogatást kapunk Péteréktől.”

Az utóbbi években elterjedtek a minőségi tematikus konferenciák, szakmai és szórakoztató üzleti események. Nagy a verseny, így kiemelten fontos a különleges színpadi látvány is. „Komoly igény van egyedi, színes és formabontó megoldásokra. Minden ügyfél célja kitűnni a zajból, megkülönböztetni magát és adott esetben a támogatóit a konkurensektől, mi pedig kifejezetten szeretjük az olyan kihívásokat, ahol nem uniformizált válaszokra van szükség. Hiszem, hogy hosszú távon csakis a brandekre szabott egyedi megoldások hozhatnak sikert „ – mondja Tornyai. 

Itthon korlátozott a bútorkínálat, csapata épp ezért tervezett a nemzetközi trendekhez illeszkedve saját, előbb loft stílusú, majd rezesbandákat idéző termékvonalakat könnyedén egyediesíthető térelválasztó és háttérelemekkel, pultokkal, székekkel, fotelekkel és asztalokkal. A stílus jellemzői a tágas, osztatlan terek, a látványos szerkezeti elemek, az egyszerű vonalvezetés és a korábban inkább csak indusztriális környezetben használt anyagok. Ezek egy része korábban épp a Hello, WMN! egyre gyarapodó közönsége előtt debütált. 

 „Az érdeklődés óriási volt hónapról-hónapra, sok olvasó és rajongó a limitált létszám miatt lemaradt a havi egy WMN eseményről. Azóta már négyszer költöztettük egyre nagyobb helyszínre az eseményt, a MOMkultban immár közel 700 fő részére tudunk helyet biztosítani egy-egy ilyen esten. A váltásokkal folyamatosan fejlődött az esemény egyedi arculata és a közönségszám növekedésével egyre hangsúlyosabb lett a színpadi design is. 

Fotók: Csiszér Goti / WMN és Merész Balázs / TorTer

Tornyai szerint a színhasználat terén is nagyon megváltoztak a trendek:

„Míg a megrendelők 4-5 évvel ezelőtt még főleg a feketét és a fehéret preferálták, ma már inkább az élénkebb, feltűnőbb, kellemes színeket részesítik előnyben, és nagyon megnőtt az igény a sok növényt tartalmazó dekorációk iránt is.” 

„Természetesen a WMN logó az egyedi arculat egyik alap eleme az eseményeken is, de a teljes egységhez hozzátesznek a színek, a forma és a design is. A SzuperWMN gálánk fő arculati eleme az arany szín, ami a kiegészítő díszletelemeken és a bútorokon is megjelenik. A brandingelt fotófal, a welcome- és regisztrációs pultok azok az elemek, amelyekkel először találkoznak a vendégek, amikor megérkeznek a helyszínre, így a színpadkép mellett ezek is jelentősen hozzátesznek a rendezvény összhatásához a színpadkép mellett. A Hello, WMN! esetében pedig idén a támogatói logók és a növények mellé felkerültek a WMN.hu online magazin rovatainak egyedi színei is, de ismerve magunkat és a TorTer kreativitását, a vizuális megjelenést a hátralévő két őszi eseményünkön, majd az új évadban is fejleszteni és újítani fogjuk” – vetíti előre a közeljövőt Szentkuti Judit.

Merész Balázs / TorTer

A piacon harminc éve meghatározó TorTer ügyvezetője sokat sejtető mosollyal és mondattal zárja a beszélgetést: „Ahogy korábban, a jövőben is számos új és innovatív event design megoldással igyekszünk a trendek előtt járni.” 

 

"A legbutább emberek, akiket ismerek, azok, akik mindent tudnak."