Az a szabály, hogy nincs szabály
A Netflix mindent másképp csinált, mint a többiek. És nyert. Egy cég, amely lenyűgözően gyorsan forradalmasította piacát. Ma már a világ 190 országában jelent a neve egyet a szórakozással, bevétele több milliárd dollár.Pedig a Netflix 1998-ban DVD-k kölcsönzésével indult, és akár bele is bukhatott volna a technológia eltűnésébe. Ehelyett megújult, és az élre tört. Hogyan lehetséges ez?
Reed Hastings társalapító nem foglalkozott a megszokásokkal, és mert az árral szemben úszni. Cége vállalati kultúráját a szabadságra és a felelősségvállalásra építette. Hastings elvei egyszerűek voltak: az emberek fontosabbak, mint a folyamatok, az innováció előrébb való, mint a hatékonyság. A munkatársakat nem kontrollálni akarta, inkább maga mellé állította őket azzal, hogy minél több mindent megosztott velük.
A Netflixnél dolgozók nem akarnak a főnökeik kedvében járni, de ha arról van szó, őszinte visszajelzést adnak nekik. Ez a megközelítés a kezdetekben kockázatosnak tűnt, és senki nem tudhatta, hogy valóban eredményre vezet-e. De a sikerek hamar jöttek, és a Netflix a világ egyik legismertebb és legvonzóbb márkájává vált.
Hastings és szerzőtársa, Erin Meyer feltárják a Netflix vállalati kultúrájának minden részét, és bemutatják, hogyan tette lehetővé az „az a szabály, hogy nincs szabály” hozzáállás, hogy a világ élvonalába kerüljenek pár év alatt.
Szerző: | Reed Hastings - Erin Meyer |
Cím: |
Az a szabály, hogy nincs szabály - A Netflix-módszer és a megújulás kultúrája |
Formátum: | ragasztott |
Méret: | 153 x 234 mm |
ISBN: | 978-615-81680-1-4 |
Ár: | 3.950 Ft |